вторник, 18 ноября 2014 г.

Кільконадцятий м'ячик.

Ой, я вже навіть з рахунку збилась, який це м'ячик. Але вони прикольні і мамам подобаються і дітям подобаються і тому я їх шию))))) Вирніше їх замовляють, а я шию)))
Нічого нового-особливого не вигадується, поки що), але все одно підвісочкі кожного разу різні - то намистинки цікаві вдасться купити, то просто натхнення пре.

А взагалі , роботи дуже багато і робіт багато, але якось то часу нема зайнятись фотографуванням, то погода сумна і сіра.

Може якось розгружусь і загружу щось нове. Хоча багато багато повторів. Пора вже вигадати велосипед чи що.....

9 комментариев:

  1. Какой веселенький получился. Наташа, сколько у тебя фантазии, завидую по-доброму.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Оксана спасибо!! Я тебя умоляю, какая там фантазия, всё уже до меня придумали))))

      Удалить
  2. Интересно, а сколько тысяч уже их сшито рукодельницами?)) И я в числе мячикопочитателей и мячикошителей))
    Красота! Ярко!

    ОтветитьУдалить
  3. Эти мячики идеальны! Яркий, веселый, несет радость ребятенку и маме:)

    ОтветитьУдалить
  4. о, він такий класнючий. я б собі такий підвісила над ліжком :)))
    а взагалі то меня здається їх важко шити, ти молодець! :) у тебе гарно виходить ;)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Девочки спасибо!!!!

      Оля, я перший шила здається вічність)))), а потім раз раз швиденько - насправді все дуже просто и швидко.

      Удалить
  5. Интересно, чем развлекали новарожденных наши прабабушки? У наших малышей сплошной праздник детства с такими игрушками! Интересно!!

    ОтветитьУдалить